|
Vår service & support avdelning består av certifierade nätversktekniker och erfarna installtionsledare. Mångårig praktisk erarenhet av IT-lösningar i många olika miljöer borgar för trygga lösningar.
Internt på Mästre har vi en egen ordlista, nedan kommer några förklaringar: Problem = Före lösning Omöjligt = Utmaning Begränsningar = Finns inte i vår ordlista Går inte = Det gör det visst det. Fantasi = Verklighet
Våra tekniker nås ni via: E-post: info@mastre.seTfn: 060-57 22 50
För felanmälan eller returärende ber vi er ha fakturanummer och serienummer tillhands. Gods som tillsänds oss för reparation eller service skall ALLTID märkas med ett RMA nr. RMAnr får du efter kontakt med våra tekniker. Gods tillsänt oss utan godkänt RMAnr returneras utan åtgärd på er bekostnad. För hävdat uteblivet garantifel debiteras enligt gällande prislista. Mästre förbehåller sig rätten att hänvisa till respektive tillverkares villkor och rutner för service, support och garantireparationer. 
|